ثقافة وفنون

شقيق ياسمين عبدالعزيز : لوضايقك كلامي ..اعتبريني بره حياتك(فيديو)

بسبب علاقتها مع الفنان أحمد العوضى

شارك الخبر مع أصدقائك

قدم وائل عبدالعزيز شقيق الفنانة ياسمين عبدالعزيز أسفه لأخته بعد حديثه عن علاقتها مع الفنان أحمد العوضي والتى هاجمها فيها لمعرفة طبيعة تلك العلاقة موضحا أنه اتخذ قرارا بالخروج من حياة أخته.

ونشر  عبد العزيز، فيديو عبر حسابه على موقع التواصل الاجتماعي فيس بوك: أنا لو بدور على الشهرة كنت استغليت اسم أختى وشهرتها ومعارفها من زمان وبعد الأزمة كذا حدا اتواصل معاى علشان اطلع في التلفزيون أخرهم وائل الإبراشي ومرضتيش .

وأوضح : أنا طبعا واقف مع أختى من وأنا صغير ومبعتهاش في أى حاجة ووقفت معاها في الطلاق بتاعها وقولتها إعملي اللى عيزاه  ، وقسما بالله ياسمين عبدالعزيز ماإدتنى فلوس في جيبي أبدا من ساعة مابدأت مشوارها الفني وكل اللى كنت عايز أعرفه العلاقة ده رايحية لفين وأنا عايش في بيت ايجار وعربية عليها أقساط وشغال سمسار في العقارات وربنا فتحها معاى وهغير العربية.

وتابع :ربنا يوفقك يا ياسمين وينجحك فى حياتك ،ممكن أتكلمت بشكل يضايق أنا أسف.. أنا كل اللى عاوزة أعرف طبيعة العلاقة دى أيه، لأن الكلام كان كتير جدًا.. من النهاردة اعتبرينى برة حياتك وأنتى حرة فى حياتك ومستقبلك.. ومش قادر أعيش بالشكل ده والمنظر ده أنا تعبت  ربنا يوفقك.

وكانت ياسمين عبد العزيز ردت على هجوم شقيقها بعد مهاجمتها عبر حسابه الشخصى بسبب علاقتها مع الفنان أحمد العوضى، حيث نشرت صورة جديدة تجمعها بالعوضى وعلقت عليها قائلة، “بحبك يا أحمد”، وقام أيضًا العوضى بنشر الصورة نفسها والتعليق عليها بـ”بحبك يا ياسمين” وهو مااعتبره البعض ردا علي حديث شقيقها.

https://m.facebook.com/story.php?story_fbid=2997218663668916&id=100001424347982

شارك الخبر مع أصدقائك

الخبر السابق «
الخبر التالي »